poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Łóżka na zamówienie

Przestrzeń do swobodnego zagospodarowania w naszym mieszkaniu jest ograniczona. Do tej przestrzeni musimy dopasować meble. Do wyboru mamy meble gotowe, które można kupić u producenta i w sklepach detalicznych lub zamówić u producenta, który takie usługi oferuje. Panuje stereotypowy pogląd, iż łóżka lub inne meble na zamówienie są droższe od tych gotowych do kupienia w sklepach. Ta teoria nie w każdym przypadku pokrywa się z prawdą. Nie trudno jednakże zauważyć, iż łóżka na zamówienie są zindywidualizowane, co wiąże się z dodatkową pracą wykonaną dla klienta, a więc cena samego mebla w naturalny sposób rośnie. Producent, aby wykonać zamówienie, przyjeżdża do domu, ocenia przestrzeń i proponuje odpowiednie rozwiązanie - sprzedawca w sklepie nie ma takiej możliwości, nie widzi bowiem pomieszczenia, a więc jego rady nie zawsze będą odpowiednie. Producent łóżka na zamówienie wykonuje w swoim warsztacie półfabrykaty, które przywozi do klienta, na miejscu montuje i ustawia we właściwym miejscu. Łóżka kupione w sklepie wymagają transportu oraz samodzielnego montażu, czytania instrukcji, a przecież nie każdy z nas ma cierpliwość i kompetencję, aby taką pracę wykonać. Często i tak kończy się wezwaniem fachowca, który za nas pracę wykona, co wiąże się z dodatkowymi kosztami i nerwami. Czy jednak takie łóżko będzie pasowało do wyznaczonej przez nas przestrzeni? Z tym bywa różnie.

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście muszę przyznać, że łóżko to mebel na którym nie warto oszczędzać. Ja akurat mam bardzo dobre wrażenia z https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-katowice-galeria-nowy-rozdzien/ i jestem bardzo zadowolona bo fachowo mi doradzono co do łóżka i materaca, dostawa była bardzo sprawna no i przed wszystkim łóżko jest takie jak widziałam w sklepie i takie jak chciałam.

    OdpowiedzUsuń